Frakt og levering

Postnord - pakke i postkassen
Normalt har du varene i postkassen 1-5 virkedager fra vi har mottatt din bestilling. Alle pakker blir sendt med sporingsnummer, og du får varslinger underveis, og når pakken er levert. For at fraktmetoden skal fungere smidig forutsettes det at postkasser er tydelig merket og at mottaker er folkeregistrert på adressen de har oppgitt som leveringsadresse, om ikke kravene fylles, vil pakken bli returnert til oss. Vi gjør oppmerksom på at retur koster 89kr, og blir trukket fra kostnaden du ble belastet ved kjøp av dine varer. Sincere fraskriver seg ethvert ansvar dersom pakken blir stjålet ved bruk av en usikret postkasse, forutsatt at denne fraktmetoden er valgt.

Postnord - pakke til hentested
Normalt blir pakken levert til nærmeste hentested innen 1-4 virkedager. Du har 7 dagers frist til å hente pakken din på ditt postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er  transportørens reglementer. I tillegg, vil du bli belastet 89kr for frakt og håndteringskostnader. Disse blir trukket fra kostnaden du ble belastet ved kjøp av dine varer.

Instabox - pakkeautomat 
Her har du vanligvis muligheten til å velge mellom to forskjellige pakkeautomater. Pakken din kan bli levert samme dag hvis du bestiller før kl. 11:00 og befinner deg i Oslo-området. Hvis du bestiller etter kl. 11.00, vil pakken bli levert neste dag. Av og til krever Instabox at du som kunde må legitimere deg ved hjelp av BankID.

Helthjem - pakke i postkassen/dørmatte
Normalt har du pakken innen 1-3 virkedager, disse blir levert på natten, og du har pakken din innen kl 07:00 på morgenen. Da Helthjem ofte leverer på dørmatte, anbefales det å velge en annen fraktmetode om bestillingen er av høy verdi. Sincere fraskriver seg ethvert ansvar dersom pakken blir stjålet ved levering på dørmatte, forutsatt at denne fraktmetoden er valgt.

Porterbuddy - på døren ekspress
Levering hjem på dør samme dag eller dagen etter, dersom bestillingen mottas før kl. 13:00. Hvilke dager som er tilgjengelig er basert på din adresse og vil dukke opp i kassen. 

Kunder på Svalbard
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 330,- .

Leveransvilkår 
Du må da være registrert på adressen i Postens adresseregister for at pakken skal kunne sendes til deg ved bruk av Postnord. Sincere står ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser etter at pakken er overlevert til en av våre transportører. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekt adresse, og evnt. ha folkeregistrert adresse på oppgitt leveringsadresse. Kunden står selv økonomisk ansvarlig for bortkomne sendinger dersom dette skyldes at feil adresse er oppgitt.

Retur
Hvis du angrer på ditt hos Sincere kan du returnere varene dine til oss. Gjerne ta kontakt med oss på: kundeservice@sincere.no, så sender kundeservice deg returseddel. Av hensyn til miljøet legger vi ikke ved returseddel i pakken din. Du har 14 dagers åpent kjøp. Forsegling på produkter må ikke være brutt.