Retur og frakt

Angrerett

Hos Sincere ønsker vi at du skal være fornøyd med dine kjøp. Skulle du angre, har du 14 dagers åpent kjøp fra du mottar varen.

I henhold til Angrerettsloven har du rett til å angre på kjøpet innen 14 dager etter at du mottok varen. Ved benyttelse av angreretten refunderer vi portokostnadene du betalte ved bestilling, men returkostnadene dekkes av kunden.

Merk: For å ivareta hygiene og sikkerhet må forseglingen på produktene være ubrutt ved retur.

Hvordan returnere

For å gjøre returprosessen enkel for deg, kan du selv generere en returetikett her. Du velger selv om du vil betale med kort eller Vipps. Av miljøhensyn legger vi ikke ved returseddel i pakken.

Tilbakebetaling ved retur

Når du returnerer en vare til oss, får du pengene tilbake på det samme kortet du brukte, eller til bankkontoen din hvis du betalte med faktura. Hvis du brukte Klarna-faktura, vil Klarna kontakte deg når vi har fått varen i retur. Vi sørger for å refundere deg innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.

Merk: For uavhentede pakker vil du bli belastet et gebyr på 89 kr for frakt og håndtering. Dette beløpet trekkes fra tilbakebetalingen.

Bytte

Vær oppmerksom på at vi kun tilbyr retur – ikke bytte.

Dersom du ønsker en annen vare eller variant, ber vi deg legge inn en ny bestilling i nettbutikken.

Reklamasjon

Ved reklamasjon ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice på kundeservice@sincere.no så snart du oppdager feilen. Husk å legge ved bilder av det defekte produktet, slik at vi kan behandle saken så raskt og grundig som mulig.

Reklamasjonsretten gjelder i to år og omfatter produksjonsfeil – ikke normal slitasje eller feil som oppstår ved feil bruk.

Pakke i postkassen

Vanligvis har du varene i postkassen 1-5 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen din. Alle pakker sendes med sporingsnummer, og du får varsler underveis og når pakken er levert. Posten leverer på vegne av Postnord.

For at leveringen skal gå smidig, må postkassen være tydelig merket, og mottakeren må være folkeregistrert på adressen. Hvis kravene ikke er oppfylt, blir pakken returnert til oss. Retur koster 89 kr, som trekkes fra beløpet du betalte for varene. Sincere er ikke ansvarlig for tapte pakker ved bruk av usikret postkasse.

Pakke til hentested

Hvis Posten, på vegne av Postnord, ikke kan levere pakken i postkassen, vil den bli levert til nærmeste hentested innen 1-4 virkedager. Du har 7 dager på å hente pakken fra hentestedet. Hvis du ikke henter pakken i tide, blir den returnert til oss. Dette er transportørens regler. I tillegg vil du bli belastet 89 kr for frakt og håndteringskostnader, som trekkes fra beløpet du betalte for varene.

Levering til Svalbard

Vi kan sende pakker til Svalbard, men vær oppmerksom på at Posten har et eget gebyr for sending dit, som per i dag er kr 330,- per bestilling. Kontakt oss gjerne for bestilling til Svalbard på kundeservice@sincere.no

Leveransevilkår

Du må da være registrert på adressen i Postens adresseregister for at pakken skal kunne sendes til deg ved bruk av Postnord.

Sincere er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser etter at pakken er overlevert til transportør. Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse, og dersom folkeregistrert adresse ikke stemmer overens med den oppgitte adressen, kan dette føre til problemer med leveringen. Kunden er også økonomisk ansvarlig for bortkomne pakker dersom feil adresse er oppgitt.

Levering til skap

Du kan vanligvis velge mellom to forskjellige pakkeautomater. Hvis du bestiller før kl. 11:00 og er i Oslo-området, kan pakken leveres samme dag. Bestiller du etter kl. 11:00, leveres pakken neste dag. I noen tilfeller kan Instabox be om at du legitimerer deg med BankID.

Levering på dør

Levering hjem på dør samme dag eller dagen etter, dersom bestillingen mottas før kl. 13:00. Hvilke dager som er tilgjengelig er basert på din adresse og vil dukke opp i kassen. 

Pakke i postkassen/dørmatte

Pakken leveres normalt innen 1-3 virkedager og blir levert på natten, slik at du har den innen kl. 07:00 om morgenen. Da Helthjem ofte leverer på dørmatte, anbefaler vi å velge en annen fraktmetode dersom bestillingen har høy verdi. Sincere fraskriver seg ansvar for tapte pakker ved levering på dørmatte, forutsatt at denne fraktmetoden er valgt.

Angrerett

Hos Sincere ønsker vi at du skal være fornøyd med dine kjøp. Skulle du angre, har du 14 dagers åpent kjøp fra du mottar varen.

I henhold til Angrerettsloven har du rett til å angre på kjøpet innen 14 dager etter at du mottok varen. Ved benyttelse av angreretten refunderer vi portokostnadene du betalte ved bestilling, men returkostnadene dekkes av kunden.

Merk: For å ivareta hygiene og sikkerhet må forseglingen på produktene være ubrutt ved retur.

Hvordan returnere

For å gjøre returprosessen enkel for deg, kan du selv generere en returetikett her. Du velger selv om du vil betale med kort eller Vipps. Av miljøhensyn legger vi ikke ved returseddel i pakken.

Tilbakebetaling ved retur

Når du returnerer en vare til oss, får du pengene tilbake på det samme kortet du brukte, eller til bankkontoen din hvis du betalte med faktura. Hvis du brukte Klarna-faktura, vil Klarna kontakte deg når vi har fått varen i retur. Vi sørger for å refundere deg innen 14 dager etter at vi har mottatt returen.

Merk: For uavhentede pakker vil du bli belastet et gebyr på 89 kr for frakt og håndtering. Dette beløpet trekkes fra tilbakebetalingen.

Bytte

Vær oppmerksom på at vi kun tilbyr retur – ikke bytte.

Dersom du ønsker en annen vare eller variant, ber vi deg legge inn en ny bestilling i nettbutikken.

Reklamasjon

Ved reklamasjon ber vi deg ta kontakt med vår kundeservice på kundeservice@sincere.no så snart du oppdager feilen. Husk å legge ved bilder av det defekte produktet, slik at vi kan behandle saken så raskt og grundig som mulig.

Reklamasjonsretten gjelder i to år og omfatter produksjonsfeil – ikke normal slitasje eller feil som oppstår ved feil bruk.

Pakke i postkassen

Vanligvis har du varene i postkassen 1-5 virkedager etter at vi har mottatt bestillingen din. Alle pakker sendes med sporingsnummer, og du får varsler underveis og når pakken er levert. Posten leverer på vegne av Postnord.

For at leveringen skal gå smidig, må postkassen være tydelig merket, og mottakeren må være folkeregistrert på adressen. Hvis kravene ikke er oppfylt, blir pakken returnert til oss. Retur koster 89 kr, som trekkes fra beløpet du betalte for varene. Sincere er ikke ansvarlig for tapte pakker ved bruk av usikret postkasse.

Pakke til hentested

Hvis Posten, på vegne av Postnord, ikke kan levere pakken i postkassen, vil den bli levert til nærmeste hentested innen 1-4 virkedager. Du har 7 dager på å hente pakken fra hentestedet. Hvis du ikke henter pakken i tide, blir den returnert til oss. Dette er transportørens regler. I tillegg vil du bli belastet 89 kr for frakt og håndteringskostnader, som trekkes fra beløpet du betalte for varene.

Levering til Svalbard

Vi kan sende pakker til Svalbard, men vær oppmerksom på at Posten har et eget gebyr for sending dit, som per i dag er kr 330,- per bestilling. Kontakt oss gjerne for bestilling til Svalbard på kundeservice@sincere.no

Leveransevilkår

Du må da være registrert på adressen i Postens adresseregister for at pakken skal kunne sendes til deg ved bruk av Postnord.

Sincere er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser etter at pakken er overlevert til transportør. Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekt leveringsadresse, og dersom folkeregistrert adresse ikke stemmer overens med den oppgitte adressen, kan dette føre til problemer med leveringen. Kunden er også økonomisk ansvarlig for bortkomne pakker dersom feil adresse er oppgitt.

Levering til skap

Du kan vanligvis velge mellom to forskjellige pakkeautomater. Hvis du bestiller før kl. 11:00 og er i Oslo-området, kan pakken leveres samme dag. Bestiller du etter kl. 11:00, leveres pakken neste dag. I noen tilfeller kan Instabox be om at du legitimerer deg med BankID.

Levering på dør

Levering hjem på dør samme dag eller dagen etter, dersom bestillingen mottas før kl. 13:00. Hvilke dager som er tilgjengelig er basert på din adresse og vil dukke opp i kassen. 

Pakke i postkassen/dørmatte

Pakken leveres normalt innen 1-3 virkedager og blir levert på natten, slik at du har den innen kl. 07:00 om morgenen. Da Helthjem ofte leverer på dørmatte, anbefaler vi å velge en annen fraktmetode dersom bestillingen har høy verdi. Sincere fraskriver seg ansvar for tapte pakker ved levering på dørmatte, forutsatt at denne fraktmetoden er valgt.

Fikk du ikke svar på det du lurte på?