Retur / angre kjøp

Vi hos Sincere ønsker å sikre at du er fornøyd med dine kjøp. Dersom du skulle angre på ditt kjøp, tilbyr vi en enkel returprosess. Du kan enkelt generere din egen returetikett her, og velge å betale med kort eller Vipps. Av hensyn til miljøet, velger vi å ikke inkludere en returseddel i pakken din. Husk at du har 14 dagers åpent kjøp hos oss, men vær oppmerksom på at forseglingen på produktene må være intakt ved retur.

Retur til nettbutikken og tilbakebetaling

Når du returnerer varer tilbake til vår nettbutikk, vil pengene bli refundert til det kortet du benyttet ved betaling, eller til din bankkonto dersom du valgte fakturabetaling. Dersom du har handlet med faktura fra Klarna, vil Klarna kontakte deg angående tilbakebetalingsdetaljer etter at vi har mottatt varen fra deg. Vi forplikter oss til å behandle tilbakebetalinger innen 14 dager etter at vi har mottatt returen din.

Bytte

Vær oppmerksom på at vi kun tilbyr returer og ikke bytter. Ønsker du en ny vare eller variant, må du legge inn en ny ordre hos oss.

Reklamasjon

For reklamasjoner gjelder det å kontakte vår kundeservice på kundeservice@sincere.no så snart du oppdager feilen. Vi ber om at du inkluderer bilder av feilen slik at vi kan hjelpe deg best mulig. Reklamasjonsretten gjelder for produksjonsfeil og varer i to år, men den dekker ikke normal slitasje.

Angrerett

Ifølge Angrerettsloven har du muligheten til å angre på bestillingen din innen 14 dager etter at du mottok varen. Ved bruk av angreretten vil du få refundert portokostnadene du hadde ved bestilling. Kunde betaler selv for retur.