Retur / angre kjøp

Hvis du angrer på ditt hos Sincere kan du returnere varene dine til oss. Du kan skrive ut din egen returetikett her. Betales med kort eller Vipps. Av hensyn til miljøet legger vi ikke ved returseddel i pakken din. Du har 14 dagers åpent kjøp. Forsegling på produkter må ikke være brutt.

Retur til nettbutikken og tilbakebetaling

Hvis du returnerer varer tilbake til vår nettbutikk vil pengene bli satt inn på det kortet du benyttet ved betaling, eller på din bankkonto dersom du har valgt fakturabetaling.

Har du handlet med faktura fra Klarna, kontakter Klarna deg for tilbakebetalingsdetaljer. Dette skjer etter Sincere har mottatt varen fra deg.

Tilbakebetaling skal skje innen 14 dager etter at Sincere har mottatt returen.

Bytte

Vi gjør kun returer, og gjør dessverre ikke bytter. Ønsker du ny vare eller variant må du legge inn ny ordre. 

Reklamasjon

Opplever du feil med din vare må reklamasjon sendes så fort du oppdager feilen. Reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil, ikke normal slitasje. Reklamasjonsretten er på to år.

Kontakt kundeservice på kundeservice@sincere.no om du ønsker å reklamere, slik at vi kan hjelpe deg. Send med bilde av feilen.

Angrerett

Ifølge Angrerettsloven kan du angre på bestillingen din innen 14 dager etter at du fikk varen tilsendt. Velger du å bruke angreretten får du tilbake portokostnadene du hadde ved bestilling.