Vanlige spørsmål

Hva er Sincere? 
Sincere er en norsk nettbutikk som tilbyr kvalitetsprodukter for ulike hudtyper og hudutfordringer. Vårt mål er å gjøre jungelen av hudpleie enklere å navigere i, slik at alle kan finne de produktene som best mulig vil hjelpe akkurat dem. Vi tilbyr rask og tollfri levering til hele landet.

Jeg har et produktspørsmål. Kan jeg få svar via nettsiden eller skal jeg kontakte kundeservice? 
Vi er stolte av å tilby grundige produktbeskrivelser, bruksinstrukser og ingredienser på alle våre produkter. Hvis du lurer på noe utover dette, må du gjerne se om du finner svar på våre Blogger, eller ta kontakt med kundeservice på kundeservice@sincere.no 

Hva gjør jeg om jeg har forslag/ønsker om ytterligere funksjoner på Sincere.no?
Send oss gjerne dine forslag på kundeservice@sincere.no 

 

MIN BESTILLING

Hvordan endrer jeg min ordre?
Du kan ikke endre din ordre etter betaling.

Jeg angrer mitt kjøp, hva gjør jeg?
Skriv til oss før varen er sendt, så avbryter vi kjøpet og refunderer deg pengene. Grunnet rask ordrebehandling stilles det ingen garanti for kansellering av bestillingen før sending. I slike tilfeller henviser vi til din angrerett. Les mer her: Retur / angre kjøp

Har bestillingen gått igjennom?
Du mottar en ordrebekreftelse på mail når din bestilling gjort. 

Jeg trenger hjelp med å velge produkter til huden min, hva gjør jeg?
Ta vår hudpleie-testen vår, les våre blogger, eller ta kontakt på kundeservice@sincere.no for videre hjelp. 

BETALING

Kan jeg endre betalingsmåte etter at bestillingen er sendt?
Nei, dessverre lar ikke dette seg gjøre.

 

LEVERING

Hvor er min ordre?
Som kunde mottar du sporingsdetaljer om pakken din på mailen du registrerte kjøpet ditt på.

Hvor lang er leveringstiden?
Normalt er leveringstiden på 3-5 virkedager med Postnord. Ekspress med levering samme dag tilbys med Porterbuddy og Instabox. 

Vil det tilkomme Toll eller MVA på ordren min?
Nei, vi har lager i Norge og dermed ingen Toll innenlands i Norge. MVA er inkludert i prisen du betaler for varene dine.

Hva koster frakten?
All info om de ulike fraktmetodene og prisene finner du her.

Hvor lenge ligger pakken hos post i butikk?
7 dager. 

Hva skjer om jeg ikke henter ut pakken?
Pakken blir returnert til avsender, hvor kunde betaler fraktgebyr for ikke-opphentet pakke. Du vil bli belastet med et gebyr for å dekke frakt og håndteringskostnader, 89kr. Dette omfatter også bestillinger som nektes mottatt, eller bestillinger som ikke kan leveres til deg på grunn av feil adresse, manglende merking av postkasse, og andre forhold som du er ansvarlig for. Du vil ikke refunderes prisen du betalte for frakt ved din bestilling. 

RETURNERE

Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvis du angrer på ditt kjøp hos Sincere kan du returnere varene dine til oss innen 14 dager fra du mottok varene. Kontakt: kundeservice@sincere.no, så sender kundeservice deg returseddel. Eller skriv ut selv her. Av hensyn til miljøet legger vi ikke ved returseddel i pakken din. Du har 14 dagers åpent kjøp. Forsegling på produkter må ikke være brutt. Merk at returretten kun gjelder dersom du gir oss melding om at du ønsker å benytte din returrett, og at varen sendes tilbake innen 14 dager i samme stand som den ble utsendt til deg.

Er det mulig å pakke ulike bestillinger i samme retur?
Ja, det er mulig. Send oss gjerne en mail til: kundeservice@sincere.no

Er det mulig å bytte vare?
Nei, det er ikke mulig. Du kan returnere produktene dine innen 14 dager, og få refundert pengene. Deretter kan du legge inn ny bestilling.


REKLAMASJON

Hvordan reklamerer jeg på en ødelagt vare? 
Opplever du feil med din vare må reklamasjon sendes så fort du oppdager feilen. Reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil, ikke normal slitasje. Reklamasjonsretten er på to år.

Kontakt kundeservice på kundeservice@sincere.no om du ønsker å reklamere, slik at vi kan hjelpe deg. Send med bilde av feilen. Før du sender inn din reklamasjon til oss, må du være sikker på at reklamasjonen ikke skyldes noe du selv har gjort. Du må også melde fra til oss og sende oss varen innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen dersom du skal ha rett til å reklamere. Du bekoster selv fraktkostnad for retur.

Jeg er misfornøyd med produktet mitt, kan jeg reklamere på det?
Hvis produktet har en feil kan du reklamere, men ikke hvis produktet ikke oppnår ønsket effekt på din hud. Vi kan ikke garantere hvordan din hud reagerer på produktene vi selger.

Det mangler en vare i pakken min?
Kontakt oss på kundeservice@sincere, så hjelper kundeservice deg.

 

MIN KUNDEKONTO

Jeg kan ikke logge inn, hvordan tilbakestiller jeg passordet?
Trykk på "Har du glemt passordet ditt?" på Min side

Hvordan endrer jeg min boligadresse?
Du kan endre adressen din inne på mine sider, under "Adresser".

 

TEKNINSKE PROBLEMER

Hjemmesiden oppfører seg rart/ser rar ut?
Kontakt kundeservice@sincere.no, så fikser vi opp!

 

ØVRIGE SPØRSMÅL

Hvordan avregistrerer jeg meg av nyhetsbrevet?

Du kan melde deg av nyhetsbrevet nederst på e-postene du får fra oss. Du kan også kontakte kundeservice på kundeservice@sincere.no, så melder de deg av nyhetsbrevet.

 

Fikk du ikke svar på det du lurte på?

Kontakt oss her!